Yeşilay: Alkol kullananların yarısından fazlası 18 yaş altında başlıyor

24.06.2026 14:43 1 dk okuma 34688 okunma
Yeşilay raporuna göre, Türkiye'de alkol kullananların yarısından fazlası bu alışkanlığa 18 yaşından önce başlıyor.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Yeşilay Genel Başkanı Doç.
  • Dr.
  • Mehmet Dinç, erken yaşta alkol tüketimine başlamanın bağımlılık riskini önemli ölçüde artırdığını belirterek, dünya genelinde alkol kullanımında güvenli bir alt limitin bulunmadığı uyarısında bulundu.

Yeşilay raporuna göre, Türkiye'de alkol kullananların yarısından fazlası bu alışkanlığa 18 yaşından önce başlıyor. Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, erken yaşta alkol tüketimine başlamanın bağımlılık riskini önemli ölçüde artırdığını belirterek, dünya genelinde alkol kullanımında güvenli bir alt limitin bulunmadığı uyarısında bulundu.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.