Türkiye ile Ermenistan arasında ulaşım bağlantılarında süreç ilerliyor

23.06.2026 15:36 1 dk okuma 27635 okunma
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye ile Ermenistan arasında geçmişte kullanılan kara yolu ve demir yolu geçişlerinin yeniden hayata geçirilmesi için çalışmaların sürdüğünü söyledi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye ile Ermenistan arasında geçmişte kullanılan...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye ile Ermenistan arasında geçmişte kullanılan kara yolu ve demir yolu geçişlerinin yeniden hayata geçirilmesi için çalışmaların sürdüğünü söyledi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.