Şişli'de İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ilkokulları AKP'ye açtı!

27.06.2026 10:49 1 dk okuma 143092 okunma
Şişli'de iki ilkokul binası AKP'nin üye buluşma programı için kullanıldı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Şişli'de iki ilkokul binası AKP'nin üye buluşma programı için kullanıldı. CHP Şişli İlçe Başkanı Can...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Şişli'de iki ilkokul binası AKP'nin üye buluşma programı için kullanıldı. CHP Şişli İlçe Başkanı Canercan Kartal, okulların bu amaçla kullanılmasının hukuku askıya almak olduğunu belirterek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne tepki gösterdi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.