Sarıyer’de fren yerine gaza bastığı araçla denize uçtu: 112'yi arayıp 'battığı nokta çok güzel' dedi

28.06.2026 09:33 1 dk okuma 114463 okunma
İstanbul Sarıyer'de fren yerine gaza bastığı iddia edilen sürücü otomobiliyle denize düştü.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Kendi imkanlarıyla araçtan çıkarak sahile çıkan sürücü kurtulurken, olay anı cep telefonu kamerasına yansıdı.
  • Görüntülerde 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunan kişinin otomobilin battığı yeri, "Battığı nokta çok güzel, tam köprü manzarasına karşı" sözleriyle anlattığı anlar yer alıyor.
  • .

İstanbul Sarıyer'de fren yerine gaza bastığı iddia edilen sürücü otomobiliyle denize düştü. Kendi imkanlarıyla araçtan çıkarak sahile çıkan sürücü kurtulurken, olay anı cep telefonu kamerasına yansıdı. Görüntülerde 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunan kişinin otomobilin battığı yeri, "Battığı nokta çok güzel, tam köprü manzarasına karşı" sözleriyle anlattığı anlar yer alıyor.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.