Samsung, ülkenin artık en değerli şirketi değil

22.06.2026 19:34 1 dk okuma 126961 okunma
Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardında yer alıyor.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardı...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardında yer alıyor.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.