Samsung, ülkenin artık en değerli şirketi değil
22.06.2026 19:34
1 dk okuma
126961 okunma
Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardında yer alıyor.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardı...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu 26 yıl boyunca koruyan Samsung, artık SK Hynix'in ardında yer alıyor.
İlk yorumu siz ekleyin.