Rusya'dan, Buşehr Nükleer Santrali'ndeki personel sayısını artırma kararı

27.06.2026 10:52 1 dk okuma 88850 okunma
Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısının yeniden artırılmasının planlandığı ifade edildi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısın...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısının yeniden artırılmasının planlandığı ifade edildi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.