Rusya'dan, Buşehr Nükleer Santrali'ndeki personel sayısını artırma kararı
27.06.2026 10:52
1 dk okuma
88850 okunma
Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısının yeniden artırılmasının planlandığı ifade edildi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısın...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Rosatom'dan yapılan açıklamada, İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'nde görev yapan uzmanların sayısının yeniden artırılmasının planlandığı ifade edildi.
İlk yorumu siz ekleyin.