Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu

27.06.2026 11:22 1 dk okuma 60534 okunma
Osmaniye'de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi.
  • .
  • .

Osmaniye'de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi. Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi....Devamı için tıklayınız

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.