Pasta ve tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu
27.06.2026 11:22
1 dk okuma
60534 okunma
Osmaniye'de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi.
- .
- .
Osmaniye'de pasta ve kremalı tatlı ürünlerinden tüketen 53 kişi zehirlendi. Hastaneye mide bulantısıyla şikayetiyle giden vatandaşlardan 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü öğrenildi....Devamı için tıklayınız
İlk yorumu siz ekleyin.