Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

26.06.2026 23:11 1 dk okuma 43287 okunma
Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelere başvurdu.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 5...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelere başvurdu. Olayla ilgili başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.