Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu
26.06.2026 23:11
1 dk okuma
43287 okunma
Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelere başvurdu.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 5...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelere başvurdu. Olayla ilgili başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüpheli adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
İlk yorumu siz ekleyin.