Öğretmenler, direnişlerinde 12’nci günü geride bıraktı

26.06.2026 04:00 1 dk okuma 122244 okunma
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenler, Ankara’da eylemlerinin 12’nci, açlık grevinin ise 11’inci gününde direnişlerini sürdürdü.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Öğretmenler, eylem süresince yaptıkları müzakerelerden çıkarttıkları sonuçları açıkladı.
  • Öğretmenler, AKP’li vekil ve kurmayların farklı görüşler sunduğunu açıkladı.
  • .

Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenler, Ankara’da eylemlerinin 12’nci, açlık grevinin ise 11’inci gününde direnişlerini sürdürdü. Öğretmenler, eylem süresince yaptıkları müzakerelerden çıkarttıkları sonuçları açıkladı. Öğretmenler, AKP’li vekil ve kurmayların farklı görüşler sunduğunu açıkladı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.