New York borsası düşüşle açıldı

23.06.2026 17:08 1 dk okuma 68284 okunma
New York borsası, teknoloji hisselerindeki satış dalgasıyla güne düşüşle başladı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Açılışta Dow Jones endeksi, yüzde 0,04 azalarak 51.
  • 735,64 puana geriledi.
  • S&P 500 endeksi yüzde 1,42 azalışla 7.

New York borsası, teknoloji hisselerindeki satış dalgasıyla güne düşüşle başladı. Açılışta Dow Jones endeksi, yüzde 0,04 azalarak 51.735,64 puana geriledi. S&P 500 endeksi yüzde 1,42 azalışla 7.366,51 puana ve Nasdaq endeksi yüzde 2,36 kayıpla 25.549,76 puana indi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.