Netanyahu panikte! Lübnan için denetim mekanizması yolda
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- İsrail basını, Başbakan Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
İsrail basını, Başbakan Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararı almasına ilişkin "panik içinde" olduğunu iddia etti. Netanyahu'nun "İsrail'in dışlandığı" yeni mekanizma karşısında diplomatik girişim başlattığı ifade edildi.
İlk yorumu siz ekleyin.