Netanyahu panikte! Lübnan için denetim mekanizması yolda

23.06.2026 10:54 1 dk okuma 71170 okunma
İsrail basını, Başbakan Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararı almasına ilişkin "panik içinde" olduğunu iddia etti.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • İsrail basını, Başbakan Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

İsrail basını, Başbakan Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararı almasına ilişkin "panik içinde" olduğunu iddia etti. Netanyahu'nun "İsrail'in dışlandığı" yeni mekanizma karşısında diplomatik girişim başlattığı ifade edildi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.