Netanyahu: İran'da rejimin düşeceğine inanıyorum

27.06.2026 23:48 1 dk okuma 56030 okunma
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rej...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.