Netanyahu: İran'da rejimin düşeceğine inanıyorum
27.06.2026 23:48
1 dk okuma
56030 okunma
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rej...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.
İlk yorumu siz ekleyin.