NATO zirvesi öncesi Trump'tan 'Erdoğan' övgüleri: 'O olmasaydı gelmezdim, saygın bir lider'

24.06.2026 23:56 1 dk okuma 79307 okunma
ABD Başkanı Trump, Ankara'da yapılacak NATO zirvesi öncesi yaptığı değerlendirmede "Saygın bir adam, saygın bir lider.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Benim de dostum.
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım.
  • Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.

ABD Başkanı Trump, Ankara'da yapılacak NATO zirvesi öncesi yaptığı değerlendirmede "Saygın bir adam, saygın bir lider. Benim de dostum. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım. Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.