NATO zirvesi öncesi Trump'tan 'Erdoğan' övgüleri: 'O olmasaydı gelmezdim, saygın bir lider'
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Benim de dostum.
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım.
- Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.
ABD Başkanı Trump, Ankara'da yapılacak NATO zirvesi öncesi yaptığı değerlendirmede "Saygın bir adam, saygın bir lider. Benim de dostum. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım. Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.
İlk yorumu siz ekleyin.