Muğla’nın yeşil geleceğine Londra imzası

23.06.2026 10:01 1 dk okuma 35854 okunma
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na resmen dâhil oldu.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehir...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na resmen dâhil oldu. İngiltere’nin başkenti Londra’da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın katılımıyla Mutabakat Anlaşması imzalanırken, kentin sürdürülebilir geleceğine yönelik önemli bir adım atıldı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.