İran'dan ABD'ye rest: "Düşman pişmanlık duyacak"
27.06.2026 04:36
1 dk okuma
138956 okunma
İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD’nin müzakerelerin ortasında bir kez daha İran’a saldırdığını belirterek, "Ateşkesin bu pervasızca ihlali, her zaman olduğu.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- .
- .
- Devamı için tıklayınız.
İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD’nin müzakerelerin ortasında bir kez daha İran’a saldırdığını belirterek, "Ateşkesin bu pervasızca ihlali, her zaman olduğu...Devamı için tıklayınız
İlk yorumu siz ekleyin.