İran: ABD ile bağlantılı hedeflere saldırı düzenledik
27.06.2026 11:40
1 dk okuma
53837 okunma
İran, silahlı kuvvetlerin ABD güçleriyle bağlantılı hedeflere savunma amaçlı saldırılar düzenlediğini duyurdu.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- İran, silahlı kuvvetlerin ABD güçleriyle bağlantılı hedeflere savunma amaçlı saldırılar düzenlediğin...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
İran, silahlı kuvvetlerin ABD güçleriyle bağlantılı hedeflere savunma amaçlı saldırılar düzenlediğini duyurdu. ABD'nin mutabakatı ihlal ettiğini söyleyen İran tarafı, üslerini ABD güçlerine kullandıran Körfez ülkelerini uyardı.
İlk yorumu siz ekleyin.