IBM bir nanometre altı çip mimarisini tanıttı

25.06.2026 13:37 1 dk okuma 47051 okunma
IBM Armonk merkezli tesislerinde geliştirdiği bir nanometre altı çip teknolojisini piyasaya sundu ve 0.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • IBM Armonk merkezli tesislerinde geliştirdiği bir nanometre altı çip teknolojisini piyasaya sundu ve...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

IBM Armonk merkezli tesislerinde geliştirdiği bir nanometre altı çip teknolojisini piyasaya sundu ve 0.7 nanometre seviyesindeki nanostack tasarımıyla çip performansını yüzde 50 artırmayı hedeflediğini açıkladı

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.