Gaziantep’te korkunç olay! Tekstil fabrikasındaki işçiler içme suyundan zehirlendi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı!

26.06.2026 14:43 1 dk okuma 29850 okunma
Gaziantep’in 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bi tekstil fabrikasında meydana gelen olay panik dolu dakikalar yaşattı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Fabrikadaki içme suyundan içen işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı oluştu.
  • .
  • .

Gaziantep’in 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bi tekstil fabrikasında meydana gelen olay panik dolu dakikalar yaşattı. Fabrikadaki içme suyundan içen işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı oluştu....Devamı için tıklayınız

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.