Fenerbahçe'de 17 ayrılık! Karar çıktı
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Sarı lacivertlilerde, yeni transferlerle beraber kontratlı futbolcu sayısı 40'a çıktı.
- Futbol komitesi, 17 isimle yollarını ayırmayı planlıyor.
- .
Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yeni sezon hazırlıkları sürüyor. Sarı lacivertlilerde, yeni transferlerle beraber kontratlı futbolcu sayısı 40'a çıktı. Futbol komitesi, 17 isimle yollarını ayırmayı planlıyor.
İlk yorumu siz ekleyin.