Fenerbahçe yeni sezonun ilk antrenmanını yaptı! Skriniar katılmadı, Asensio ayrı çalıştı

24.06.2026 18:58 1 dk okuma 48400 okunma
İsmail Kartal yönetimindeki Fenebrahçe'de yeni sezonun ilk antrenmanı Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirildi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Milan Skriniar ve Dorgeles Nene antrenmanda yer almadı.
  • Marco Asensio ise takımdan ayrı.
  • .

İsmail Kartal yönetimindeki Fenebrahçe'de yeni sezonun ilk antrenmanı Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirildi. Milan Skriniar ve Dorgeles Nene antrenmanda yer almadı. Marco Asensio ise takımdan ayrı...Devamı için tıklayınız

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.