Erkan Baş'tan İzmir'de iktidara 'NATO Zirvesi' eleştirisi: 'Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı!'
28.06.2026 09:14
1 dk okuma
73326 okunma
TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik e...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum. Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı" dedi.
İlk yorumu siz ekleyin.