Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş'tan muharrem ayı mesajı
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihte...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihten gereken dersleri almak ve her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket ederek İslam'ın izzetini muhafaza etmenin ve Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarını güçlendirmenin gayreti içinde olmaktır" dedi.
İlk yorumu siz ekleyin.