Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş'tan muharrem ayı mesajı

25.06.2026 10:21 1 dk okuma 115717 okunma
Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihten gereken dersleri almak ve her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket ederek İslam'ın izzetini muhafaza etmenin ve Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarını güçlendirmenin gayreti içinde olmaktır" dedi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihte...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihten gereken dersleri almak ve her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket ederek İslam'ın izzetini muhafaza etmenin ve Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarını güçlendirmenin gayreti içinde olmaktır" dedi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.