Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

27.06.2026 09:40 1 dk okuma 116778 okunma
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogra...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.