Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
27.06.2026 09:40
1 dk okuma
116778 okunma
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogra...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
İlk yorumu siz ekleyin.