Bakan Kurum'dan COP31'de elektrifikasyon vurgusu
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, COP31 Başkanlığı olarak,...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, COP31 Başkanlığı olarak, elektrifikasyon konusunda küresel tartışma başlatmak istediklerini, bu tartışmayı da 2035'e kadar nihai enerji tüketiminin yüzde 35'inin elektrikten karşılanması hedefi etrafında şekillendirmeyi amaçladıklarını söyledi.
İlk yorumu siz ekleyin.