Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Enerji sistemi yeniden şekillenecek

24.06.2026 12:54 1 dk okuma 68471 okunma
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya'da düzenlenecek.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • .
  • .
  • Devamı için tıklayınız.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya'da düzenlenecek...Devamı için tıklayınız

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.