Bakan Kurum: Gelecek 10 yıl küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacak

24.06.2026 14:06 1 dk okuma 40670 okunma
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya'da düzenlenecek COP31'in Türkiye'nin enerji dönüşümündeki hedeflerini ve yenilikçi gücünü göstereceğini söyledi.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
  • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel...
  • Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya'da düzenlenecek COP31'in Türkiye'nin enerji dönüşümündeki hedeflerini ve yenilikçi gücünü göstereceğini söyledi.

OKUYUCU YORUMLARI

İlk yorumu siz ekleyin.