Bakan Bayraktar açıkladı: Enerji dönüşümünde 200 milyar dolarlık hedef
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin 2035'e kadarki enerji dönüşüm hede...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin 2035'e kadarki enerji dönüşüm hedefleri için 200 milyar dolar seviyesinde yatırıma ihtiyaç duyduğunu açıkladı. Londra'da yatırımcılarla bir araya gelen Bayraktar, elektrik talebinin gelecek 30 yılda üç katına çıkabileceğini belirterek yenilenebilir enerji, nükleer, doğal gaz, altyapı ve kritik minerallerin dönüşüm sürecindeki rolüne dikkat çekti.
İlk yorumu siz ekleyin.