ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Tahran, Hürmüz Boğazında gemilerin güvenli geçişine ilişkin mekanizma kurulması konusunda anlaşmaya varıldığını duyurdu.
- Pakistan ve Katar da ortak açıklama yaparak görüşmeler olumlu ve yapıcı bir atmosferde gerçekleştiğini açıkladı.
- .
ABD ile İran arasında 18 Haziran'da imzalanan mutabakat zaptının ardından gözler İsviçre'deki görüşmedeydi. Tahran, Hürmüz Boğazında gemilerin güvenli geçişine ilişkin mekanizma kurulması konusunda anlaşmaya varıldığını duyurdu. Pakistan ve Katar da ortak açıklama yaparak görüşmeler olumlu ve yapıcı bir atmosferde gerçekleştiğini açıkladı.
İlk yorumu siz ekleyin.