ABD Dışişleri Bakanı: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
24.06.2026 20:24
1 dk okuma
130397 okunma
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin ...
- Gelişmeler anlık takiple aktarılıyor.
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
İlk yorumu siz ekleyin.