4,5G'de yerlilik hedefi tamam, Sıra 5G'de
28.06.2026 11:16
1 dk okuma
45068 okunma
Türkiye 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e çıkarttı.
YAPAY ZEKA SÖZCÜ ÖZETİ
- Böylelikle, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bıraktı.
- 5G'deki hedef ise 3 yılda yüzde 60 yerlilik oranı.
- .
Türkiye 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e çıkarttı. Böylelikle, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bıraktı. 5G'deki hedef ise 3 yılda yüzde 60 yerlilik oranı...Devamı için tıklayınız
İlk yorumu siz ekleyin.